המלחמה באוקראינה: משפחה שלמה נהרגה בהפגזה בחרסון

אבי יעקב No Comments on המלחמה באוקראינה: משפחה שלמה נהרגה בהפגזה בחרסון

עוד מתקפה קטלנית של צבא רוסיה: קייב מדווחת שזוג הורים ושני ילדיהם – תינוקת בת 23 יום בלבד ואחיה בן ה-12 – נהרגו בהפגזה על ביתם בחרסון. "הטרוריסטים לעולם לא יפסיקו להרוג אזרחים", אמר שר הפנים האוקראיני. רוסיה ירתה על ספינת סוחר בים השחור, ומדווחת על עוד כטב"מים אוקראיניים

המלחמה. ארכיון
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

באוקראינה דיווחו אתמול (א') על הפגזה קטלנית של הכוחות הרוסיים באזור חרסון, שבה נהרגו שבעה בני אדם – מתוכם ארבעה בני משפחה אחת: זוג הורים ושני ילדיהם, תינוקת בת 23 ימים בלבד ואחיה בן ה-12, שפונה תחילה לבית החולים אך מת בהמשך מפצעיו. לפי הרשויות בחרסון ההפגזה אירעה בכפר בשם שירוקה בלקה, ותושב נוסף נהרג במתקפה הזו.
שני בני אדם נוספים, נהרגו בכפר הסמוך סטניסלב. על פצועים בהפגזות נוספות דווח בשורה של כפרים אחרים באזור, וגם בעיר חרסון עצמה נפצעו שלושה בני אדם. אמש דווח גם על הפגזה והפצצה אווירית בעיירה בילוזרקה שבה ניזוקו 12 בתים ונפצעו איש ואישה.
הרשויות המקומיות בחרסון הודיעו בעקבות ההפגזה הקטלנית על יום אבל שיחול באזור. "הטרוריסטים לעולם לא יפסיקו להרוג אזרחים", מסר שר הפנים האוקראיני איהור קלימנקו. "חייבים לעצור את הטרוריסטים. בכוח. הם לא מבינים שום דבר אחר". מחוז חרסון, כמו אזורים רבים אחרים באוקראינה, מופגז תדירות על ידי הכוחות הרוסיים, בפרט לאחר שאלו נאלצו לסגת מבירת המחוז בעלת אותו השם בסוף השנה שעברה.
המתקפות בחרסון הגיעו יממה לאחר שסגנית שר ההגנה האוקראיני חנה מליאר הזימה שמועות שנפוצו על כך שהכוחות האוקראיניים מתקדמים באזור וחצו את נהר הדנייפר, שמהווה באזור הזה את הגבול בין השטח שנתון לשליטתם לבין השטח שנתון לכיבוש רוסי. "אין שום סיבה להתרגש", אמרה על השמועות שהאוקראינים חצו את הנהר ונחתו על הגדה המזרחית והכבושה של הדנייפר.


0 תגובות